رییس و دبیر شورای هماهنگی اصلاح طلبان هرمزگان انتخاب شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 23 ارديبهشت 1394
بازدید : 452
نویسنده : فــردیـن احـمدی

در نخستین نشست شورای هماهنگی اصلاح طلبان هرمزگان رییس و دبیر شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان انتخاب شدند.

به گزارش دنیای نوین بشاگرد به نقل از ایرنا، در این نشست که منتخبان شهرستان های بندرعباس ، جاسک ، میناب ، سیریک ، رودان ، قشم ، بندرخمیر ، بشاگرد و بستک حضور داشتند، مشاور عالی استاندار هرمزگان گفت: نگاه به آینده باید بر مبنای قانون اساسی باشد و هیچ کس نمی تواند تخطی از قانون کند و اصلاح طلبی به معنای تخطی از قانون نیست و هر کس که چنین اقدامی کند از چهار چوب نظام خارج شده است.

مرتضی حقیری زاده افزود: ما بر اساس قانون می خواهیم فعال باشیم و پرچم اصلاح طلبی باید همیشه بر افراشته باشد .

وی ، توانمندی و شجاعت و درایت را از لازمه های اصلاح طلبی برشمرد و عنوان کرد: اصلاح طلبان نباید خود رای و اقتدار گرا باشند بلکه باید به دیگران حق انتخاب و دانستن بدهد و با عقلانیت باید از جهل دور شویم.

درپایان این نشست راهکارهایی برای اجرایی شدن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نهمین دوره خبرگان توسط این اعضا بررسی شد.

همچنین پس از رای گیری حجت الاسلام محمد ذاکری و غلامحسین عطایی به ترتیب به عنوان رییس و دبیر شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان هرمزگان به مدت یک سال انتخاب شدند.

رییس جدید شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان هرمزگان در این نشست گفت: ما اصلاح طلبان استان از دولت دکتر روحانی حمایت می کنیم و در صورت نبود کارایی مسوولان استانی و شهرستانی انتقاد به صورت رو در رو انجام می دهیم و قصد رسانه ای کردن نیست و هدف رفع مشکلات مردم و تلاش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام محمد ذاکری افزود: اصلاح طلبان استان هرمزگان تا امروز هیچ گونه کاندیدی اعلام نکردند و کاندیدای خود را پس از اجماع انتخاب می کنیم.

برای هر شهرستانی از بین اصلاح طلبان انتخاباتی برگزار شد که 9 نفر به عنوان عضو اصلی و سه نفر به عنوان علی البدل شورای هماهنگی شهرستان انتخاب و در بین آنها یک نفر به عنوان رییس و یک نفر به عنوان سخنگو انتخاب شدند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 168
بازدید ماه : 1657
بازدید کل : 125103
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com